torsdag 19. mars 2015

Web og informasjonsdesign - Oppgave 6

Applikasjon i AppShed

I oppgave 6 fikk vi en oppgave om å lage en applikasjon gjennom verktøyet http://appshed.com/.
Oppgaven skulle være om en kulturbedrift, prosjekt eller en utstilling. Jeg valgte å lage en applikasjon om Telemark museeum.

Dette er et verktøy der man kan lage en applikasjon kun ved en enkel registrering, helt gratis.

Som jeg har forklart før, så er jeg ikke helt fan av å skissere hvordan jeg skal ha min applikasjon/nettside, så jeg tar det litt etter hvordan jeg føler at det blir best. Dette er muligens en dårlig vane som jeg burde skifte på, men det er sånn jeg liker å jobbe.

Når jeg kommer inn i verktøyet er det første jeg gjør å bare prøve rundt og se hvordan verktøyet fungerer, deretter jobber jeg utifra de kriteriene som er gitt i oppgaveteksten. Når jeg først har startet å få litt struktur så begynner jeg å legge inn innhold, og lærer etterhvert hvordan det meste fungerer.

Alt i alt så syns jeg AppShed var morsomt å bruke.

Her er forsiden på mitt ferdige produkt, og en link slik at du får se hele herligheten. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar